
NÁŠ TÍM
Zriaďovateľ
Gabriela Kolesárová
Pani zriaďovateľka si už od malička predstavovala, že raz bude viesť miesto plné smiechu, hier a šťastných detí. Tento sen sa stal skutočnosťou pred viac než desiatimi rokmi, keď vznikla naša škôlka, ktorú s láskou vedie dodnes. Od roku 2021 patrí SMŠ Bambuľkovo do siete škôl a školských zariadení, ktoré spravuje Ministerstvo školstva a s každým rokom sa posúva vpred. Deti sú pre ňu vždy na prvom mieste. Dlhé roky pôsobila v škôlke ako pani učiteľka, a preto verí, že každé dieťa si zaslúži bezpečné, podnetné a láskyplné prostredie, v ktorom sa môže prirodzene rozvíjať a rásť. Jej cieľom je, aby každý rodič odchádzal ráno s pocitom istoty, že jeho dieťa je v dobrých rukách – kde sa nielen vzdeláva, ale aj formuje jeho osobnosť. Plne si uvedomuje, že dnešní rodičia sú často opatrní a preto vždy tvrdí, že dôvera sa nevyžaduje, ale buduje – otvoreným prístupom, transparentnosťou a kvalitnou starostlivosťou. Vďaka svojej dlhoročnej praxi dokáže vytvárať most medzi očakávaniami rodičov a potrebami detí.
Pedagogický tím

Bc. Martina Demková
- Riaditeľka MŠ
- Učiteľka v triede Včielky
Pani riaditeľka Tinka je srdečná, tvorivá a cieľavedomá osoba, ktorá bola po ukončení Strednej súkromnej odbornej školy, Bukovecká 17 presvedčená, že chce pracovať ako učiteľka v materskej škole. Popri svojej práci úspešne absolvovala vysokoškolské štúdium v odbore Špeciálna pedagogika. Už viac ako 5 rokov má skúsenosti v oblasti predprimárneho vzdelávania kde rada vytvára priateľskú atmosféru. Podľa jej názoru sa človek na pozíciu učiteľa musí narodiť a presne preto si nevie predstaviť inú prácu ako prácu s deťmi. Zakladá si na ľudskosti, bez ktorej by sa ťažko pracovalo s deťmi. Je riaditeľkou no zároveň učiteľkou, ktorá sa snaží deťom nielen odovzdávať vedomosti, ale aj formovať ich osobnosť. Jej osobnosť je sprevádzaná láskavým, hravým prístupom a spoľahlivosťou. Pani riaditeľka je skutočnou oporou kolektívu z pedagogického i ľudského prístupu. Vo svojej funkcii pôsobí s vysokou mierou zodpovednosti, profesionality a empatie. Je otvorená inováciám, no zároveň pevne zakotvená v hodnotách kvalitnej predškolskej výchovy.

Pani učiteľka Aďka
- Triedna učiteľka v triede Včielky
Pani učiteľka Aďka má vyštudovanú Strednú odbornú pedagogickú školu sv. Cyrila a Metóda, kde získala pevné základy pre prácu s deťmi. Pochádza z veľkej rodiny, čo prirodzene ovplyvnilo jej vzťah k deťom, pretože od malička bola obklopená mladšími súrodencami a príbuznými. A práve to v nej prebudilo empatiu a záujem o výchovu detí. Jej potenciál si už počas základnej školy všimla jedna z učiteliek, ktorá ju v tejto oblasti povzbudzovala a podporovala. Vo svojej práci sa snaží deti viesť s rešpektom a láskavosťou, pričom dôraz kladie na spravodlivosť a individuálny prístup. Pri jej práci ju motivujú a naplňujú výsledky, ktoré vidí v napredovaní a spokojnosti detí. Aktívne sa vzdeláva, najmä v oblasti práce s deťmi so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, čím neustále prehlbuje svoje odborné zručnosti a schopnosti. Výchovu vníma v zdravom slova zmysle – usiluje sa o rovnováhu medzi hranicami a slobodou, medzi disciplínou a porozumením. Jej pohľad vyžaruje rešpekt, no zároveň si deti veľmi rýchlo získava svojím empatickým a priateľským prístupom.

Pani asistentka Ľubka
- Pedagogická asistentka v triede Včielky
Pani asistentka Ľubka je vyštudovaná právnička, ktorá sa zamilovala do práce s deťmi, ktoré to môžu mať v bežnom svete o trochu náročnejšie vzhľadom na ich odlišnosti. Z toho dôvodu sa zaškolila v behaviorálnej technike ABA (Aplikovaná behaviorálna analýza) v kurzoch I. a II. Absolvovala jazykový kurz na Malte aj kurz Montessori pedagogiky. Popri práci v materskej škole sa rozhodla pre štúdium na Strednej súkromnej odbornej škole, Bukovecká 17. S jej študijnými či pracovnými skúsenosťami perfektne zapadá do nášho kolektívu ako pani asistentka a lektorka anglického, či výtvarného krúžku.
,,Sústredím sa na aktuálne vývinové potreby dieťaťa a rozvoj jejho nadania. Za dôležitý považujem najmä rozvoj reči v oboch formách rceptívnej aj expresívnej. Deti vediem k samostatnosti, k sebaúcte, k úcte ku svojim spolužiakom, učiteľkám a všeobecne voči všetkému živému, k úcte k našej planéte. Učím ich, aby si vážili veci okolo seba. Celý tím veľmi dobre spolupracuje a vytvára v triede pozitívnu klímu s dôrazom na dodržiavanie stanovených pravidiel a slušného správania sa."
Pani učiteľka Ivka
